ensamt är skapligt men två ska man va.

helgen har gått och den har varit så bra.
i torsdags fick jag finbesök av Per.
Mycket uppskattat. I fredags var vi givetvis iväg till hammarby sjöstad
för att kolla på tre ögon i bäcken som spelade, och som de spelade.
och så otroligt kul jag hade med härligt folk, mycket skratt och endel dans.
igår träffade jag några klasskompisar och vi drog sedan vidare till
jills granne där det var fest, även det var mycket roligt och trevligt.
men jag gjorde kväll tidigt och åkte hem och kramade på per istället.
jag är glad.
hejdå.

och per fick komma upp och sjunga med lite också.
mitt internet är segt. resten av bilderna finns på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0