Jag gömmer mig, värjer mig.

Liksom alla andra har jag mina åsikter om gårdagens val.
Men det mesta har sagts och jag har diskuterat det så mycket
och med så många. Jag har inte gjort annat än läst och pratat politik de
senaste veckorna känns det som tro det eller ej.
och nu, ja nu. Jag är trött som det är nu.
Jag känner inte igen mig själv. Jag tappade bort mig själv nånstans
förra veckan tror jag. Men jag vet fortfarande vad jag klarar
och inte, vad som är okej för mig och inte. Vad jag mår bra av,
och inte. Kanske därför jag känner mig ihålig och förvirrad.
Snart åker jag till kroatien. På onsdag morgon 9.30 lämnar jag Sverige.
hoppas vädret blir bättre än det är lovat.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0