a time to be confused

imorgon åker jag hem till hassela.
ska bli skönt, har inte varit hemma sedan jag åkte tillbaka
efter jullovet. så nu är hassela saknat.
igår var det exakt två månader kvar tills cidescoexamen börjar.
det känns galet. jag måste plugga så mycket att jag inte kan
få in ett dugg känns det som. det är så mycket.
alla muskler, alla ingredienser, alla behandlingar, alla sjukdomar.
allt.

kan även informera om att jag har gett upp balance, dyrt gym och
drygt att åka dit. men har redan fixat papper till friskis och svettis,
de har vädligt bra priser och mycket bra pass. så har jag även
köpt kort till badhuset mittemot. så simmade första "passet" idag.
kämpade ihop 42 längder. det var sååååå skönt.

nu måste jag hänga tvätten och fixa det sista med packningen
så jag inte blir försen till skolan imorgon.
inte så smart att jag satte mig och gjorde fransk manikyr,
det kommer ju säkert hålla...
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0