were do my bluebird fly

idag jobbade jag för första gången på skolan. det var den roligaste dagen jag haft på skolan tror jag. fick jobba självständigt och känna att jag verkligen kan själv utan att ha en handledare i närheten hela tiden. allt kändes bara lite mer äkta. jag är faktiskt en färdig hudterapeut redan, det är spadelen som vi fortfarande inte är helt klara med. och inte förrän nu som jag faktiskt kunde känna lite självförtroende och att jag faktiskt ÄR hudterapeut. dessutom fick jag roliga behandlingar, hotstonemassage, bodyscrub och kurbad är roligt i allafall. men alla spabehandlingar är vädligt härliga.
efteråt gick jag helena och jill till espresso house och fikade.
kvällen har varit lika lugn som jag valde att ha kvällen igår. vänner, filt, morgonrock, tofflor, vetekudde och tända ljus förstås. det behövde jag. och massa onyttigt. det behövde jag inte, illamåendet kommer alltid efteråt. något i chips och allt sånt som jag inte tål, kanske. jag vet inte.

imorgon tänkte jag hinna med att:
sova ut, städa, tvätta, gå till biblioteket, börja på vattenarbetet, gå på stan en snabbis, träna, yoga, vaxa mig, och somna i tid. så man kan ju hålla tummarna för mig. så får vi se hur många av dessa saker jag hinner med.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0