Grattis till mig.

Tänk att äntligen fick jag körkort också.
Hur skönt som helst. Blev ju plötsligt lite panikmycket jag behövde det. För när jag bodde i Stockholm var de ju inte direkt något jag hade behov av att ha men nu jäklar.
Var så sjukt nervös när jag började köra. Men när jag var i gång och kände att de ju gick hur bra som helst, gick inte sämre att köra bara för att det var någon annan än min trygga körskolelärare bredvid mig. Så då släppte de lite. Men skakningarna i benen tog lång tid innan de gick över då han sa att jag var godkänd. Halleluleja moment.

Så rädd och nervös var jag.



så koncentrerad var jag.


så glad blev jag. fast Per var inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0