Hejhå.

Idag är det torsdag, för mig är det fredag. För imorgon är jag ledig. Och jag min fina karl, bror och Lovisa åker till stockholm och ska se på Rammstein. Som jag längtat!
Men sen i måndagsmorse har jag längtat mest efter att få komma hem igen till Per. Blargh. Att tre dagar utom honom kan vara så långa.
Det har till och med hunnit vara alla hjärtans dag, men Per tycker att man ska visa varandra kärlek och uppmärksamhet varje dag och vilken dag som helst, så ja. Så länge som han faktiskt gör de så bra som han gör så håller jag med. Så puss på världens finaste.

Jaja de var de enda. Jag ska till Stockholm och skryta lite över min kärlek, de får man göra ibland.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0