2012

Nu är det 2012 och det ska fortsätta så som jag avslutade 2011.
Lyckligt. Och låta de känslor som växer mer och mer växa ännu mer.
Nyårsafton som var firades med älskade och fina vänner.
Tolvslaget pussades in och lovades ännu ett år till tillsammans och fina Ulrica fick också vara med och kramas. Sedan fortsatte vi in i det nya året. Och jag insåg ännu en gång hur stort det jag har verkligen är. Sedan blev minnena lite för suddiga, vilket känns väldigt frustrerande. Men mintun ska jag nog låta bli nästa gång. Kan jag iallafall intala mig själv nu.

Snart är det februari och jag kommer bli sambo på riktigt.
Det känns spännande, skönt, roligt och HELT rätt. Vi började diskutera igår om hur vi ska göra med mat osv. Per tyckte att jag skulle hjälpa till att betala hans snus. Jag håller inte riktigt med.
Nu ska jag avsluta dagen på jobbet och åka hem mot Hassela, är ledig ända tills på måndag. Jag ska SOVA och träffa fina vänner och familj.
Hejdå.

Per hade en ironisk afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0