Glädjen

Imorse vaknade jag och hade världens finaste sms av världens finaste kille. Som jag saknar honom nu. Och som jag älskar honom. Känner mig så ofattbart lyckligt lottad över att den här fantastiska killen älskar mig och vill leva med mig. Min man. Ska pussa ihjäl honom imorgon.
Idag håller jag mig hemma med familjen i fagernäs. Igår kollade jag och mamma på lets dance sedan blev jag ivägtjatad till sportcenter. Hade som vanligt väldigt trevligt. Idag sov jag ut ordentligt sedan åkte jag till backen och kikade på sm, åkte och hälsade på yohanna och Haldor som tagit över Pers gamla lägenhet. Kändes så konstigt att vara där då de målat om och hade massa möbler. Nu ska jag umgås med lillasyster resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0