du är allt jag tänker på.

torsdagen blev inte som jag hade planerat. jag åkte till vårdcentralen, blev vidare skickad till kirurgakuten på st görans, där de klämdes på magen å tog massa blodprover, gav mig dropp, röntgade, blodprov igen, och så ingen mat alls. och en lång lång natt.
men den var inte blindtarmen vilket jag heller inte trodde men de envisades med det ändå. magsår/magkatarr är
det som jag dragit på mig.  nu är det helt okej, medicinen är otroligt äcklig. som att dricka magsyra med lite citonsmak. men den ska vara bra.
när de runt två i fredas lät mig gå gick jag hem, sen stan för att köpa en dvd, vännerboxen med alla säsonger och hämta ut medicinen.
det gick inte så bra, medicinen fanns ingenstans och jag var rätt så, känslig. men sen kom emelie och ellinor hem till mig och jag blev lite gladare och gick till fridhemsplan där medicinen faktiskt fanns och vi köpte massa fett och pizza, gick hit började vårat vänner maraton, som pågick ända tills nu inatt. igår gick vi bara utanför dörren en enda gång.
så kan iallafall säga som så att jag har fått vila ut i helgen, och haft det så mysigt med mina fina vänner.

idag kände jag att jag behövde röra mig lite då jag också inte har så jätte ont i magen längre,
så jag gick till fridhemsplan för att leta efter ett soffbord. jag slutade upp med massa annat.
det som är på bilden och så även lite skoj till per, ett tvättställ och en tvättkorg.
nu ligger jag och ser på vänner, igen är nu på tredje säsongen. men ska se på beck sen.
sådär nu har jag skrivit en hel massa så jag har kramp.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0