I have found my way

idag fick vi veta datum för examen.
nu kan jag se ett slut på detta, se att snart är jag klar.
lördag den 16 april börjar det, onsdag den 20 april är vi klar.
det kommer förmodligen vara 5 dagar jag kommer att vara
ett nervvrak och nervös som aldrig förr men sen är jag fri.
det känns redan underbart. 4 månader kvar, 4 ynka månader.
det kommer gå så fort. hoppas jag. men förmodligen då allt annat
har gått så sjukt fort hitills.
det kommer bli en påsk som kommer att firas så mycket hårdare än
nånsin förr!

och den här helgen kommer bli så bra.
på skolan imorgon har vi spabehandling, alltså få och ge
kroppspeeling och kroppsinpackning. sedan åker jag hemåt.
hämtar min telefon och sedan åker till sundsvall på plyfas julbord.
där jag ska äta massa och pussa massa på per.
sen har jag resten av helgen åt att pussa på honom också. det kommer bli fint.
Hejdå

det är inte alltid han ser så glad ut av att få en puss,
ibland ser han ännu gladare ut. skäggnissen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0