I put my gard away.

äntligen har jag en egen tvättmaskin, eller här i hägersten
har de en tvättstuga. men på mitt älskade kungsholmen
finns inte det så sedan januari har jag inte haft det så lätt
med att tvätta mina kläder.
men igår så kom martin med en tvättmaskin till lägenheten
jag får flytta in i så fort försäkringspengarna kommer så jag
kan köpa massa nytt. jag längtar så mycket, tills jag har ett hem igen.
kommer bli rätt kul att bygga upp det egentligen, precis som jag vill.
bara pengarna räcker.
men en säng och sänggavel är beställd. hittat en soffa jag är väldigt sugen
på också så kanske beställer även de i veckan.
för de tar sin lilla tid innan de kommer.
så när de kommer kan jag börja flytta in. det tar väl några veckor, men men.
mår bättre i alla fall när det kommit igång lite.
ljuvligt.

godnatt.

sängen å soffan då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0