california king bed

helgen var i vanlig ordning kanon hemma med per.
och pannrummet blev ett litet fightclub, underhållande.

i måndags gick min klass över till spa. underbart.
nu börjar vi lära oss nya saker och får lite mer
utmaningar tidsmässigt och vi utvecklas ännu mer.
och snart är det jul, sedan är det sista rycket och
i april examen. känns så bra.

och, min dag blev så bra när jag fick sms om att per
kommer och hälsar på i stockholm. glad tjej.
och sängen kommer imorgon, tror inte tajmingen kunde vara bättre.
första natten i vår säng blir tillsammans ändå.
men nu ska jag tillbringa min sista natt i soffan, nattiiii

Kommentarer
Postat av: Fräsarn

Synd att den skall behöva gå sönder. Så ung...

2010-11-25 @ 07:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0