maybe thats what happens when a tornado meets a volcano

Jag tror att jag blivit beroende av the voice.
lyssnar på det jämt, jämt, jämt. det är bäst.
biljetten hem till hassela är bokad.
blir hem en helg till, per fyller år och ulrica har 20års fest.
igår städade jag ur lägenheten i hägersten.
jag vill kunna säga att jag aldrig mer ska åka
mot norsborg och kliva av i örnsberg, ALDRIG.
Men jag glömde min halsdduk där så jag måste åka dit en
gång till och hämta den. sen aldrig mer.
precis när jag släppt ner nyckeln i brevinkastet så kom jag på det.
rätt så irriterande.
idag var det sista dagen på beautysalongen på skolan. så skönt.
på måndag börjar vi på spa, äntligen. det är så mycket mysigare där.
och vi ska få börja lära oss nya behandlingar, nya spännande och
jätte sköna spabehandlingar.
hejdå.

kollade igenom bilder.
en spårad, rolig, osminkad mösskväll för två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0