jag blir så blind.

allt har smällt in nu.
och besiktning med saneringsfirman är gjord.
de kommer inte ens försöka göra något åt speciellt mycket.
allt jag äger numera får plats i en väska. och den blir inte full.
men försäkringen kommer täcka ut så att jag kan köpa nytt,
finns dock så mycket saker som faktiskt inte riktigt går att byta ut.
men det värsta är över och det kommer ordna sig.
och jag har världens bästa per, vänner, familj och klasskompisar.
som stöttar mig, och så klasskompisar som erbjudit boende och
till och med kläder. och elli som lånat ut lakan och handdukar haha.

men jag har inte flyt, det är gasspis här. jag lagar mat och fläkten
på fullt. helt plötsligt går jävla brandlarmet ändå, livrädd tjej. hatareld.
jag längtar hem. jag vill till något som känns tryggt.
på fredag så.
så länge så myser jag i soffan under täcket med jordnötter och
cola. och med den för grymma tröjan jag fick av per.
haha. nu blev jag lite glad.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0