just pull the trigger

Jag klarade examen. Jag klarade alla proven. Jag har varit på kryssningen. Jag har varit hemma. Jag har varit på after ski, jag har varit i Älvsund och träffat många saknade personer, jag har varit på sport center och jag drack för många shots. Jag har solat. Jag har läst.
Jag borde vara glad. Men jag känner mig bara tom. Vet ingenting.
Jag är fortfarande utmattad, eller mer utmattad än jag var innan skulle jag faktiskt påstå. Nu har jag tid till det. Nu kan jag vara utmattad. Och med det har jag ingen lust. Ingen som helst lust eller motivation.

Imorgon ska jag på introduktion på ett spa där jag ska börja jobba helger iallafall. Jag får hoppas att orken och motivationen till något alls kommer tillbaka då. Men det känns inte så nu.

Godnatt.

jag och min fina gotlänning. ska se ledsna ut för att det är
över nu. jag lyckats inte så bra. ser bara störd ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0