I was all up in a piece of heaven

Min syster har kommit. och somnat.
Jag har fått mitt simkort så har nu tillbaka mitt gamla nummer.
hela lägenheten luktar liljor. jag har fått försäkringspengarna
och beställt en ny telefon.
vi har ätit torra semlor. och thaimat. kollat på due date.
och imorgon är det något jag tänkt att tänka som en slags ettårsdag.
en dag som jag tänkte skulle få mig att känna lite glädje och värme,
får mig bara att bita mig i läppen, ta djupa andetag, vilja gråta,
och bli iskall om händer och fötter och torr i munnen.
men det har i vilket fall gått ett år. ett helt år.
sen allt började.

men nu får vi vara glada för egyptiernas skull istället. hurray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0