its you or none

Helgen har varit bra, det är alltid lika skönt att ha Per här.
I fredags gick han ut med sina pojkar och jag gick ut med
Viktor och hans kompisar. Blev lite mycket.
Vi var på nu, scandic, sturecompaniet och spy bar sedan
åkte jag hem till en snarkande pojkvän.
gårdagen var vi bara helt slut, hela dagen och kvällen båda två.
Men vi gick en liten sväng, köpte ben and jerrys och skräpmat.
Idag har han åkt och jag har gjort klart mitt vattenarbete.
Och måste åka till emelie och skriva ut det om ett tag, så plugga
en jäkla masa på hårborttagningsprovet imorgon. huga.

och denna söndagsångest. att jag fortfarande får sådan stark
söndagsångest när jag måste skiljas från per.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0