stor och hård och god som fan

har just städat hela lägenheten. det var på tiden.
nu ska jag plugga, måste försöka få in så mycket som möjligt
innan helgen då jag inte kommer hinna/orka plugga.
då är det angeltävling, känner mig glad och taggad.
det kommer bli kul.
jag och per ska sitta med brorsan, lasse, emil och anton som jag
förstod det. sedan har vi ju afterangligen och resten av kvällen
att se framemot.
jag har inte kunnat undvika att vara lite nervös.
eller känna någon slags vrede och ilska.
men det finns ingen som ska förstöra det här igen.
hejdå

trallar och dansar lite till denna låt och diskar det sista innan det är jag och hydroterapin för resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Benitha

tack :) ja, jag ska göra det nått tag. har för tillfället lite kaos i lägenheten efter fönsterrenoveringen, men jag ska lägga ut bilder så fort jag har fått i ordning här igen :) saknar dig också!!! <3

2011-03-29 @ 20:24:24
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: disa

ja det hade jag minsann! typ enda gången jag använt den haha :) och jag visste inte att du hade en blogg?!

2011-03-30 @ 21:18:00
URL: http://disaisaparasite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0