ångestmåndag

I helgen jobbade jag på lördagen sedan åkte jag hem till Hassela
där vi firade min pappas 50årsdag som är idag.
Igår kväll åkte jag tillbaka till Sundsvall. Med Pers flyttlådor i baksätet.
Det kändes så bra. Känns så bra, att även om de bara är lite smått
så har det börjat. Nu vill jag att han flyttar in hos mig.
Och idag är jag hur Perig som helst. Har en jobbig ångestkänsla i magen
och vill helst bara vara hemma och krama om honom istället för att jobba.
Men jag får hoppas att dagen går fort. Bara 6 timmar och 20 minuter kvar.
Sen åker jag hem tar ett varmt bad sen tar täcket till soffan och rör mig
inte från soffan förrän jag ska sova. HUA.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0