Puss

Idag fyller hjärtat mitt år. Han blir hela 28 år min fina fina.
Så skämmer bort honom lite extra med smörgåstårta och muffins som jag faktiskt gjort. Och något mer ska det väl också bjudas på. Men skämmer bort karln mest hela tiden ändå i och för sig. hehe.
Men medan han är på utbildning på fabriken så åker jag till bergsjö för att förhoppningsvis få ryggen lite lagad. Vet fan inte hur jag skulle klara av en vecka till med den smärta jag haft i ryggen denna vecka och jag överdriver inte kan jag lova. Så det så.
Annars glider allt på finfint. Jag mår bra. Jag är glad och jag är kär. Har gått ett och ett halvt år och jag blir kärare och kärare för varje dag.
Lägenheten är fin och jag har börjat tagit med mig Pers saker och han har sagt upp sin på modohuset. Nu som resten av våra liv börjar. Känns som så. Och jag längtar.

Nu ska jag kika klart på copycat singers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0