Jobbhelg

Har jobbat hela helgen. Men det gör mig inte speciellt mycket.
Har fått tid att bara ta de lugnt och vila upp mig då det inte är behandlingar och så på helgerna utan bara lugnt ute i butiken. Och hemma har jag haft sex and the city maraton för mig själv och tagit något bad. Mycket skönt.
Började tolv idag och gör det även imorgon så blir nästan som helg ändå då jag får sova ut två dagar.

Min stockholmlängtan har iallafall gått över men jag ser framemot rammstein och att få vara i staden litegrann, kommer bli väldigt kul. Så en hotellnatt med hjärtat mitt.

De senaste veckorna har jag känt mig ur balans. Mycket oro, trött och stressad. Vilket gjort mig väldigt yrig och lite borta i tankarna. Sedan tappade all motivation för träning eller att ta hand om mig själv överhuvudtaget. Men. Jag börjar komma tillbaka igen.

Det här var ett konstigt inlägg. Men det är ett inlägg iallafall.
Kram på er. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0