vi lever i vår egen värld

snart snart snart har jag jullov.
på torsdag 12.00 får jag jullov.
helgen som var åkte jag hem och åkte till sundsvall på
plyfas julbord, det var trevligt, och det hela utvecklades
till en helkväll och efterfest på kära modo.
och i söndags, hade jag en heeel söndag med per, det är
inte många gånger vi kunnat ha det tillsammans pga hans
jobb, men i söndags hade vi. det var härligt.
vi gjorde tacos med joe, spelade massa mega jump,
åkte till fagernäs och hälsade på, hoppade ner i snön
med joe och oskar och somnade till vänner.
sedan klev jag upp kvart i 6 för att åka tillbaka till stockholm.
skapligt trött, och tröttast är jag på sj och jag hoppas verkligen
på att jag ska få komma hem i tid på torsdag, men utan någon
försening ska jag väl inte klara mig utan antar jag.

eftersom jag går till 8 imorgon också och jag åker på torsdag
har jag försökt hinna med så mycket som möjligt idag.
springa på stan, gå till frissan och färga och klippa håret.
städa, laga mat (panerade äntligen jävla torsken), och tvätta
nu ska jag börja packa sen är det jag, morgonrocken, vetekudden
och vänner tills jag ska sova. hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0