älskling det är livet som leker.

i torsdags kom sängen som planerat. per var händig och skruvade ihop sänggaveln och jag gjorde kvinnogörat i köket. i fredags gick vi på scheelegatan när vi gick och letade restaurang, precis efter mordet, spännande.
mamma, pappa och syster kom på kvällen och vi tog lite drinkar i hotellbaren, mysigt. på lördagen gick jag sönder fötterna på ikea och shoppade som en toooooook, sedan en tv. jag och veronica fick inte plats i bilen så vi fick ta buss och tunnelbana. sedan skruvades det, och städades till halv 3 på natten och hela dagen igår i princip. men satan så fint det har blivit, jag stormtrivs och det är så mysigt.
mamma och pappa är guld värda som tar sig hit i snöstormarna och hjälper till, vettetusan hur jag skulle få ihop allt här samtidigt som jag har skola osv. mamma fick en välförtjänt nack och skalpmassage igår då hon fick galen huvudvärk pga spänningar efter allt, som hon alltid står i.
nu är det bara småsaker som fattas här, och per. han fattas också, väldigt mycket. så någon som har lust kan ju ge honom ett jobb här i stockholm snarast.

satan, länge sen jag skrivit så mycket om vad jag gjort,
mycket länge sen.
när jag väl har ork med detta så kan jag faktiskt lägga ut lite bilder på en gång.
känner mig glad att efter två månader äntligen kunna känna mig hemma i stockholm igen. nu får det gärna låta bli att brinna mer.
godnatt.



Kommentarer
Postat av: Benitha

Ååh, va fint & mysigt det ser ut att vara i lägenheten :) Måste komma och hälsa på nått tag! :*

2010-12-05 @ 20:43:45
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0