its all about you and me.

idag fick vi sluta halv 3 på skolan.
jag gick till mio och betalade soffan och bokade leverans.
på måndag kommer den. ljuvligt. sen tänkte jag att jag
måste göra något mer av dagen. ringde till emma och
kollade om hon var på att åka till ikea, det var hon.
vi åt köttbullar med mos för 16 kr, och gick och kikade
på massa och plockade på oss lite båda två. det börjar
lätta i bröstet på mig. jag fick med mig:
massa glas, tallrikar, bunkar, skärbrädor, diskställ, bestick,
handdukar, toaborste, filt. tror det var allt.
det är ju MYCKET mer som behövs. men det är en början.
det har börjat rulla igång. jag kände mig hemma i lägenheten
redan trots att det inte är några möbler där än. jag bara gick runt där.
det ska bli mitt hem, på mitt älskade kungsholmsgatan.

imorgon beger jag mig hem till min pojk. till hassela.
längtar ihjäl mig.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0