ensamt är skapligt men två ska man va

Dagarna och veckorna rusar förbi och jag hinner inte riktigt med. vet inte hur det helt plötsligt blev augusti. men det är så de är nu. så mycket men ändå så lite händer.
helgen som var bestod av fest. fredagen låg jag och emma på maln, sedan åt vi på texas med benta och cicci. sedan blev förfesten hos nisse. jag offrade 280 kr till att gå på hudikkalaset. och jag hade väldigt roligt.
lördagen blev det stan igen, inte helt planerat. men jag mötte upp lundh och compani då tjejerna drog på hudikkalaset och jag följde med killarna till hogges.
söndagen åt jag och per pizza i vanlig ordning och åkte sedan och fiskade, fiskf.. blev vi båda två. men det var fint väder och mycket mysigt.
den här veckan har rullat på fort, hundvakt åt fina bolt, mys på höllick, körlektioner, bad och sol. jag fick per att premiärbada. och ett nattbad drog vi också av med joe. hoppade som barn tills vi fick ont i öron och huvud.

nu bakar jag paj och ikväll åker vi till svärfar där pers syskon med familj också är. trevligt.

idag är det till och med min och pers 1årsdag av något slag. 1,5 år har vi polat egentligen.
men för ett år sedan idag, lades all skit bakom oss. för ett år sedan insåg vi att vi älskar varandra.
bara ville vara med varandra. helst han, karlslok.
älskar varandra gör vi än och är med varandra än. och lycklig är jag.
vi har kämpat, vi har skrattat, vi har gråtit, vi har varit uppe i det blå, och är där igen.
puss hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0