Pinglor

Imorgon kommer mamma och lillasyster.
Jag längtas! Kommer bli så mysigt. Jag jobbar till 19 i vanlig ordning men resten av kvällen är våran! Och på lördag jobbar jag igen. Eric Saade ska spela PRECIS vid vår lilla butik/salong... Lyckat. Flickor har ringt och frågat när de öppna gallerian så de kan börja köa. Han börjar spela 14 och vi öppnar 10. Kan bli en jobbig dag. Men så fort vi stängt ska jag slänga mig i bilen och åka till Hudiksvall för att träffa mina fina flickor och fira fina fina Cicci! Och på söndag ska jag åka hem och träffa min fina fina karl. Och på måndag är jag ledig. Det kommer blir kanonfin helg. Men man ska ju inte vara för säker.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0