ingen big deal.

nu har hjärtat åkt efter 6 dagar i huvudstaden med mig.
det är tomt och ensamt här nu.
lördagskvällen blev inte som planerat, vi satt här och drack
vin och pratade jag emma, emma, fredrik och per.
det slutade med att bara jag och per gick ut iallafall och vi gick
till sjätte tunnan i gamla stan. vi rev stället, nästan.
sa till några stackars killar att per var bisexuell, diskuterade
konstiga saker med andra och de kunde inte för sitt liv tro
att vi var ett par iallafall. friska människor vidå.
men vi har kul ihop, och det är ju bra.
och ja undrar om taxichafförn ringde emma någon gång??
sedan försvann min telefon och då var det inte lika roligt längre.
men jag kan snart beställa ny telefon och får behålla mitt nummer,
och ska givetvis hålla mig till min älskade iphone igen.
om 9 veckor tar jag examen. sjukt.

imorgon kommer min fina lillasyster det blir mysigt.
natti.


Kommentarer
Postat av: emma

nej det gjorde han inte, och det tackar vi övre makter för!!!!

2011-02-11 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0