i hope you feel the way i do.

i helgen var jag på ikea två gånger.
det gick endel pengar, men det har blivit vädligt mysigt.
skulle behövt någon tavla, hylla å sånt smått.
men per ska väl få tillägga något här bara han får jobb
någon gång! och jag tänker inte skruva i nå väggar heller
så de får han också fixa.
i fredags efter mitt ikeabesök och gjort i ordning allt kom
jennifer och kollade på vänner å myste.
i lördags åkte jag på ikea med gotlänningarna och sedan
kom bengan, anna och petra hit och vi drog sedan
på berns. det var helt okej.

idag började jag tolv. imorgon börjar jag halv elva på onsdag
börjar jag tolv igen. lyx. men jobbar på lördag så får ingen
sovmorgon då. jag tycker om att sova, det är skönt.
speciellt bland alla mina kuddar å mitt prassliga täcke.

sådå är tvrummet. man förstår nog att jag gillar ljus. har det överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0