en lång sammanfattning av stress, hopplöshet, glädje och händelser.

Dagarna går så fort. Det är skrämmande, veckorna flyger iväg och jag vet inte vad jag gör av dem. Den här månaden kommer gå ännu fortare med allt som kommer hända. Jag känner mig stressad. Det gör inte allt annat bättre direkt. Jag vill kunna dra täcket över huvudet och ligga kvar där under. Men det har jag velat många gånger så jag vet att det inte är möjligt att bara göra så. Men det vore skönt.
Men trots stressen för vart jag ska ta vägen, om jag kommer lyckas med körkort, få något jobb osv. Så har jag den här helgen haft en fin helg i Östersund. Hade möhippa för min fina moster och killarna hade svensexa för hennes Anders. Vi började med lite uppdrag, presentöppning. tester och lunch. Sedan en timmes danskurs av jamaciansk dans, spännande och mycket rolig. De känns i lår och rumpa idag. Sedan blev det spa där jag gav henne en liten behandling. Sedan satte festen igång med mat och dryck på lokal innan vi drog vidare till marite och mötte upp svensexegänget där. Det var väldigt trevligt och stackars Anders hade utsatts för ena och de andra.
Jag Rickard och Martin avslutade kvällen med kebabcity och en taxitur med en taxichaffis från Oskarshamn. Taxiresan, och hela dagen bjöd på många skratt.
Idag har jag och Martin planerat och försökt lägga upp en tidsplan och pratat med jenny och anders inför vårt kommande uppdrag som toastmasters.

Midsommarhelgen kanske man ska nämna något? Nä. Den var som vanligt i princip. Brännboll, båttur, logen, fest i hassela. Däremot satt vi på macken och drack och hade trevligt ett gäng på lördagen och sedan åkte vi till delsbo på ljusbacken, det var också helt okej.
Jag och Per har varit till stugan, vi har varit halvvägs till sörfjärn, jag har solat med jennifer och emma, jag har varit på körlektioner, jag har sovit, jag har varit trött, jag har varit glad, jag har varit ledsen. Det kan fortsätta långt.

Vi får se när jag uppdaterar nästa gång. Det som väntar mig är körlektioner, gatufest, gotland, bröllop, planering inför nästa bröllop och så det bröllopet. Jag vill ha fler dagar i veckan.
Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0