älskling håll mig hårt

Det har varit en långhelg och det är lika uppskattad varje gång.
I onsdags åkte jag och min lillasyster till Stockholm och hade några mysiga dagar. På torsdagen gick vi på stan och på Gröna lund. På fredagen jobbade jag sedan gick vi på bio och lördagen hann vi med frukost i solen på espresso house och lite mer stan. Sedan åkte vi hemåt.
Jag och Per tog en varsin låda vin och lite piknick och gick till ånäset och hade det mysigt och trevligt. Efter ett gäng glas vin så gick vi och det blev lite fest. Det var roligt. Dagen efter är det aldrig lika roligt men det är något man får ta. Vädret har varit underbart hela helgen, idag passade vi på att ligga ute och läsa, och grilla förstås.

Igår kom jag på att det var tio månader sedan allt löste sig, då alla tvivel släppte och vi kunde börja på vårat förhållande på riktigt. Känns så bra. Att du är min och jag är din, och det vi har är så fint. Älskar dig så otroligt.

Och jag och Emma kom även på att för två år sedan nu var vi i Bulgarien. Huga så tiden går.
Blev ett väldigt blandat inlägg nu. Jag passar på när jag väl får lust och tid att skriva.
Godnatt.

bulgarien 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0