ren som en blomma, skygg som en vind.

nu är det jag och kära cornelis som pluggar diatermi,
utvidgade blodkärl, venkapilärer, spiders, tele, hårtyper,
tillväxtsfaser, fibromer och allt vad fan det är.
känner mig mer lost än jag gjorde innan.
provet är imorgon.
och elli på fb chatten som är lika lost.
fint.

och jag tror jag kommit fram till orsaken till min ångest,
misstänksamhet och mina utbrott som jag får utan att
någon egentligen inte förtjänar dem längre.
som har bevisat sig förtjäna det allra bästa.
mitt pms. som jag har längre än jag egentligen orkar.
känslan av att allt är precis som då, gör sig påmind.
och när den känsla kommer en gång i månaden,
så kan jag nog räkna ihop orsaken, och den måste bort.
för även om man biter ihop och vet att det bara är för
att känslan är skrämmande lika hur jag mådde och vet
att det inte är för att det är så igen.
så är det rätt tärande att behöva göra det. och jag blir låg,
om så bara en dag eller några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0