söndag.

I torsdags var vi på studiebesök på Yasuragi.
Underbart spa.
Vi fick även bada och njuta av vad de hade.
Jag och Elli utnyttjade detta till tusen, vi badade i varmvattenkällorna,
simmade, drack te, åt frukt, vilade, bastade i flera timmar.
Det var välbehövligt.

Igår jobbade jag sedan bar det av till Emelie och sedan vidare
till Jill och Helena på inflyttningsfest.
Det blev mycket senare och mycket roligare än jag hade förväntat mig.
Idag har jag gått på Djurgården med Jennifer och haft det mysigt.
Nu, nu ska jag plugga. Plugga spateori.
Idag är det exakt en månad kvar. En månad kvar tills jag är klar.
Jag kan inte rå för eller på något vis hindra den ångest jag börjar få.
Vad jag ska göra, om jag klarar det, osv.
vill hoppa fram ungefär 2 månader. minst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0